24 Feb 12.00 - 13.00


Hybride werken... en dan?

Rommelige communicatie. Betrokkenheid met bedrijf en collega’s die vervaagt. 

Sinds we hybride werken komt dit vaker voor. Want werk jij thuis, dan ben ik op kantoor, of andersom.

Uit ons onderzoek onder gemeentesecretarissen blijkt dat rommelige communicatie, slechte betrokkenheid tussen collega’s, samen met slechte voorzieningen, de top 3 problemen bij Hybride Werken zijn. Dat is een probleem, want hybride werken is een blijver.

 

Gelukkig kan het anders.

 

Je wilt wel hybride…

  • Want hybride werken is here to stay;
  • Medewerkers waarderen werkgevers die deze optie geven hoger;
  • Het draagt bij aan de duurzaamheidsdoelstellingen omdat er minder wordt gereisd;
  • Medewerkers zijn productiever.

Hoe dan?

Medewerkers hebben verschillende behoeften. Op basis van de DiSC profielen geven we je een kort overzicht van de bijbehorende behoefte bij hybride werken. Dat is een uitstekende basis om vervolgens na te denken hoe jij in jouw organisatie hybride werken tot een succes maakt.

Tijdens een snelkookpan workshop (slechts een uur) haal je jouw beste ideeën naar boven- samen met je collega’s. Wij vullen deze aan met onze best practices. Zodat je in plaats van jaren oefenen direct een sprong maakt, en jouw organisatie  mee kunt nemen naar een effectieve hybride organisatie.


WORKSHOP
Effectief en Plezierig
Hybride Werken

Ga met ons aan de slag! Dit is geen standaard webinar waar wij je het evangelie verkondigen (zo zou het moeten), maar een workshop waar je zelf de creativiteit van jou en je collega’s aanboort, aangevuld met onze expertise en best practices.

Wat levert dat op?  

Dit is GEEN webinar die je alleen maar vertelt wat je moet doen maar niet hoe, we blijven net zo lang tot al je vragen zijn beantwoord. En zonodig doen we dat in een persoonlijke opvolging.

Wat is het wel? Wat heb jij hieraan? 

  • Duidelijkheid over de plaats van hybride werken in de organisatie;
  • Inzicht in verschillende behoeften van medewerkers bij hybride werken;
  • De eerste stappen  richting een lekker lopende hybride organisatie;
  • Aan het eind heb je zelf drie actiepunten geïdentificeerd waar je mee aan de slag gaat;
  • Je hebt gespard met collega’s met vergelijkbare problematiek.

Wat kost dat? 

Deelname is gratis. 

 

Is dit iets voor mij?

Deze workshop is voor jou als je:

  • Hybride werken wilt faciliteren maar nog niet helder hebt hoe;
  • Je bereid bent zelf je hersens te laten kraken over wat bij jouw organisatie past;
  • In een uur grotere stappen wilt maken dan alle afgelopen maanden van brainstormen;
  • Je actief aan de slag wilt met de opgedane inzichten;
  • Als bestuurder bij de overheid werkt.

Kan ik iemand afvaardigen?

Jazeker kan dat. Let op de beslissingsbevoegdheid. Dit is geen bla-bla webinar, maar je gaat met concrete handvatten terug. Dan is het prettig als je weet wat je wel en niet kunt.

Ik kan niet, wordt de workshop opgenomen?

Nee, de workshop wordt niet opgenomen. Het is namelijk een WORKshop- dat betekent dat er veel wordt gebrainstormd en samengewerkt om tot de beste ideeën te komen. Nadien een opname kijken heeft dus niet zoveel zin. 

 

 

 

Twijfel je nog?

Vul hier je mailadres in en we nemen contact met je op om je van meer informatie te voorzien. 

LET OP: er zijn maar 12 plekken beschikbaar!

Ik ben Gerdy, van Flow Meetings. Ik help hybride teams verbonden EN effectief te zijn

Ik ben Elske, van Zero-e. Ik help organisaties hun mobiliteitsgedrag te verduurzamen.